Rychlý přehled karet České legendy

Karty předmětů 🌎 💧 🌀 🔥

🌎 💧 🌀 🔥

  1. Korunovační předměty: Každá karta předmětu na ruce získává +1 k hodnotě.
  2. Zlaté české ručičky: Hráč může zdvojnásobit efekt jedné své karty.
  3. Křišťálová číše z Karlových Varů: Hráč může jednou za hru obnovit všechny vyčerpané karty schopností.
  4. Renesanční váza z Rudolfína: Hráč může vyměnit jednu kartu schopnosti s jiným hráčem.
  5. Astronomický orloj: Hráč může nahlédnout do ruky jednoho soupeře a vzít si jednu kartu.
  6. Zlatá koruna svatého Václava: Hráč je chráněn před jedním negativním efektem karty.
  7. Pražský hrad: Hráč může hru zablokovat jakoukoliv akci soupeře.
  8. Vltavín: Hráč získá +2 k hodnotě hodu kostkou.
  9. Český granát: ráč platí polovinu Tolarů nebo získá dvojnásobek při obchodování.
  10. Český Lev: Hráč získá +2 k bojovým akcím proti nepřátelům.
  11. Dalimilova Kronika: Hráč získá extra body slávy za každý historický předmět nebo událost v majetku.
  12. Svatojánský poklad: Hráč získává náhodný bonus v podobě bodů slávy nebo tolarů.
  13. Husitský kalich: Karta umožňuje vyhnout se duelu.
  14. Barokní relikviář: Hráč získává imunitu vůči všem negativním efektům od ostatních hráčů.
  15. Renesanční kamej: Umožňuje hráči kupovat karty za polovinu.
  16. Jáchymovský tolar: Hráč obdrží +3 mince pro nákupy nebo platby.

Karty schopností

  1. Husitská taktika: +2 k obranným akcím v každém duelu.
  2. Strategie Jana Žižky: Možnost přesunu libovolné figurky na herním plánu jednou za hru.
  3. Smetanova melodie: Hráči v tomto kole nemůžou použít karty schopností.
  4. Magie Rudolfa II.: Hráč "přivolá" náhodnou kartu speciální události.
  5. Alchymistické tajemství: Hráč může zaměnit jednu ze svých karet za kartu vybranou náhodně z ruky jiného hráče.
  6. Učení Jana Amose Komenského: Zvyšuje efektivitu vzdělávacích akcí.
  7. Moudrost Karla IV.: Hráč získá kontrolu nad libovolným políčkem na herním plánu.
  8. Libušino proroctví: Hráč odhalí tři vrchní karty z balíčku a může si vybrat jednu, kterou si ponechá; zbylé dvě se vrátí.
  9. Blaničtí rytíři: +3 k obrannému hodu v duelu.
  10. Slovanské pohanské rituály: Hráč ignoruje všechny negativní efekty z karet speciálních událostí.
  11. Stavitel katedrál: Umožňuje hráči postavit "katedrálu" na libovolné políčko. Toto políčko pak poskytuje bonusové body slávy každé kolo (trvalá karta).
  12. Alchymista Rudolfova dvora: Hráč může jednou za hru vyměnit jednu z karet předmětů na kartu schopnosti.
  13. Slovanský bard: Hráč získává extra tah ihned po svém prvním tahu.
  14. Cechovní řemeslník: Hráč obdrží bonusové body slávy.
  15. Městský kronikář: Hráč taky získává body slávy za akci jiného hráče.
  16. Český reformátor: Poskytuje hráči +1 bod slávy za každé kolo (trvalá karta).

Karty speciálních událostí

  1. Bitva na Bílé hoře (1620): Každý hráč platí 2 body slávy nebo 5 mincí.
  2. Defenestrace (1618): Vyřaď jednoho hráče na kolo.
  3. Velká morová epidemie: Žádné karty předmětů po dvě kola.
  4. Mnichovská dohoda (1938): Předávej území jinému hráči.
  5. Národní obrození: Znovu použij kartu z tohoto kola.
  6. Vznik Československa (1918): Získáš body slávy za odhození karty.
  7. Husitské války: Soupeř nemůže použít bonusy v duelu.
  8. Bitva u Lipan (1434): Dvojnásobný efekt na obranu a útok.
  9. Třicetiletá válka: Platba 3 tolary nebo 2 body slávy.
  10. Založení Univerzity Karlovy (1348): Platba 1 tolar za vzdělání, získáš 1 bod slávy.
  11. Bitva u Chlumce (1126): Vyzvi hráče k duelu, vítěz získá území.
  12. Zlatý věk Rudolfa II: Vezmi si libovolnou kartu z balíčku.
  13. Vznik Českého království (1198): Vyhlás území za královské, získáš 2 tolary a 1 bod slávy každé kolo.
  14. Zrušení Nevolnictví (1781): Osvoboď blokovanou figurku.
  15. Založení Národního Divadla (1883): Ostatní platí +1 tolar, získávají bod slávy.
  16. Stavba Karlštejna (1357): Postav obrannou strukturu, ostatní platí 1 tolar při průchodu.